Lista przebojów Cannes: Sofia Coppola


Ostatnio znajduje czas na takie rzeczy, które uwielbiałam robić jako dziecko lub nie przeszkadzały mi w nauce, tj. nie rozpraszały mnie. Teraz pewną barierę mam już za sobą i teoretycznie nic nie muszę, tj. nie muszę nic nikomu udowadniać, poza satysfakcjonującą mną dla siebie samej. Nie chcę być przez to egoistyczna. To raczej zdrowe poszukiwanie harmonii. Sofia Coppola też nie musi nic udowadniać, a ja zawsze chciałam być jak Sofia. Sofia Coppola, Vera Chytilova, Leni Riefenstahl (nie ma absolutnie nic złego), Jane Campion - moje idolki, zawsze chciałam mieć i okazywać światu ten sam nieustępliwy, nieugięty i indywidualny pierwiastek. 
Pokazywany w Cannes "The Beguiled" to remake "Oszukanego" Clinta Eastwooda z 1971. Eastwood jak Eastwood nie odtworzy precyzyjnie kobiecej mistyki, tak jak Sofia Coppola, której towarzyszy doborowa obsada: Nicole Kidman, Kirsten Dunst, Elle Fanning, Colin Farrell. Jest na co czekać. 
W Cannes było czym się zachwycać. W wyścigu po Złotą Palmę Sofia Coppola jest moją faworytką. 


Komentarze

Popularne posty