Audycja Opisana 19.10

Znalezione obrazy dla zapytania bram stoker's dracula tumblr hd
Witajcie! Nowa audycja opisana - romantyczna i utkana z samych dobrych dźwięków; muzyka i piosenki z niezapomnianych filmów - zdecydowanie samych wybornych dzieł.  Przyznam się, że dominować w niej będą tematy melancholijne i nostalgiczne oczywiście w niepodważalnej oprawie grozy.


Skłaniam się również do napisania dłuższego artykułu na temat "Harry'ego Angela" Alana Parkera. Muzyczny motyw Trevora Jonesa zapisał się jako najbardziej niepewne połączenie symbolicznego dźwięku fortepianu i saksofonu. W kwestii budowania napięcia z kręgu dzieł z łatką satanistycznych jestem w stanie nawet powiedzieć, że Trevor Jones pobudza lęk bardziej niż Krzysztof Komeda w "Dziecku Rosemary". Oto utwór otwierający i wieńczący "Harry'ego Angela".
Może tym razem romantycznej. Mimo wspomnianej melancholii staram się dostrzec nutkę optymizmu. Danny Elfman, Johnny Depp, Winona Ryder i pamiętna scena z "Edwarda Nożycorękiego" Tima Burtona:
Pora na Amas Veritas. "Totalna Magia" złożona jest z samych perfekcyjnych nut i też zastanawiałam się czy urocze czarownice kreowane przez Sandrę Bullock i Nicole Kidman nie zasługują na własną Audycję. Tym bardziej, gdy tak budujący jest morał filmu "Uważaj o co prosisz". "A Case Of You" i Joni Mitchell.
Nie mogłam się oprzeć by raz jeszcze wirtualnie puścić "Don't Let The Sun Go Down On Me" ze Straconych chłopców.
Marzyło mi się ostatnio by podzielić się (po raz kolejny i nie ostatni) miłością do "Draculi" Francisa Forda Coppoli i ścieżki dźwiękowej. Dla mnie - film kompletny - spełniona wizja romansu grozy w historii o rumuńskim księciu, który jest w stanie "przepłynąć oceany" czasu za miłością. Wizja z 1992 spełnia się także jako film wampiryczny. Romantyczny Wojciech Kilar (wybrałam motywy "Mina/Dracula", "Love Song For A Vampire" Annie Lennox oraz "Love Remembred") dyrygentem końcówki dzisiejszej Audycji Opisanej. Dobranoc.

Komentarze

Popularne posty