Addictum delirium: Drove me through the mountains

W drugiej walentynkowej odsłonie będzie nieco nieobiektywnie, ponieważ wybieram swój ulubiony utwór Fleetwood Mac - magiczne "Crystal". Podium z pewnością wypełnią "The Chain" oraz "Go Your Own Way" - odpowiednio drugie i trzecie miejsce. Być może znacie "Crystal" w solowym wykonaniu Stevie Nicks jako soundtrack do "Totalnej Magii" z Nicole Kidman i Sandrą Bullock? Dla Was wybieram wersję oryginalną. "Crystal" - miłość potrafi zabrać człowieka przez góry aż do horyzontu morza i odwrotnie.

I turned around and the water was closing all around like a glove
Like the love that finally found me.
Then I knew in the crystaline knowledge of you
Drove me through the mountains
Through the crystal like and clear water fountain
Drove me like a magnet
To the sea
To the sea

LOVE WILL SAVE YOU

Komentarze

Popularne posty