Piosenka dnia (Jazz Camerata Varsoviensis)


Dziś nie gramy z autopsji. Raczej z zauroczenia - zauroczenia w piosence! I zachwytu nad świetną robotą duetu Młynarski-Masecki, nad naszą ulubioną Joanną Kulig.
Tekst do interpretacji dla każdego:

"Zawiązał panience
Serce i ręce,
Sam rąk związanych się zląkł.
Pajęcza to nić,
Nie sposób jej zbyć,
Związanych nie wyswobodzę rąk.

Zgubionych wołam słów,
Rozpierzchłych szukam snów,
Nie wyrwę rąk z najokrutniejszych pęt.
Związane mam ręce,
Już po piosence,
Oto miłości happy end.

Kłamał ci? Ależ tak!
Próżno się gryźć,
Miłość zwiódł, serca nie wart był.
Zerwę z nim? Ależ tak, tylko nie dziś!
Jutro też mi braknie sił.

Związane mam ręce
Serce w udręce
Wydam, sam skargi się zląkł.
Pajęcza to nić,
Nie sposób jej zbyć,
Związanych nie wyswobodzę rąk.
Zgubionych wołam słów,
Rozpierzchłych szukam snów,
Nie wyrwę rąk z najokrutniejszych pęt.

Związane mam ręce,
Już po piosence,
Oto miłości happy end"

W oryginale - Hanka Ordonówna
Kadr z "Zimnej wojny".


Komentarze

Popularne posty